Virtuaaliassari – arjen pelastaja

Virtuaaliassareita alkaa tupsahdella palveluntarjoajina koko ajan enenevissä määrin markkinoille. Minäkin heitin vuosi sitten oman korteni kekoon ja päätin tarjota virtuaaliassarin palveluita.
Itse pohdin oman tarjontani sellaiseksi, jossa oma osaaminen on vahvoilla ja toisaalta taas yritysten kannalta - mihin menee hirmuisesti aikaa, etenkin jos on pienemmästä (ja miksi ei vähän suuremmastakin) yrityksestä kyse. Eli ihan perinteistä assarin hommia en tarjoile - pääpaino tarjonnalla on oman putiikkini osalta somemarkkinoinnin, sisällöntuotannon, verkkokauppojen sekä verkkopalveluiden sisällönhallinnan suunnalla.
Palvelua kiinteällä tuntihinnalla tai kiinteällä kk-hinnalla
Virtuaaliassarin hyvät puolet ovat siinä, että säästytään mm. raskaalta rekrytointiprosessilta. Lisäksi voit ostaa palveluita aina tarvittaessa tuntihintaan.
Tuntihinta on maltillinen 30 €/h (ALV 0%). SomeAssistentin palveluihin lisätään aina ALV 24%, mutta tämä kompensoituu sillä, että et maksa työnantajakuluja, eläkkeitä tai vakuutuksia.
Olen paketoinut SomeHousen virtuaaliassarin palvelut kolmeen eri tuntimääräiseen pakettiin, josta voi valita yrityksellesi sopivan. Paketit on koottu Mini, Medium ja Large -kokonaisuuksiin, jotka soveltuvat säännölliseen kuukausikäyttöön. Tuntimäärät /palvelu sekä hinnat löydät täältä.
SomeHouse Assistant-palvelutarjonta muodostuu mm seuraavista:
- Sosiaalisen median suunnittelutyöt (Facebook ja/tai Instagram) esim.
- sisältösuunnitelmat + sisältökalenterin luominen ja käyttöönotto
- somestrategiatyö
- sisältökonseptit
- somesivujen luonnit
- sisällöntuotanto (postaukset + maksettu mainonta)
- somekampanjat
- someseuranta
- somemainonta
- somekilpailujen teko ja toteutus
- Internet-sivujen tai verkkokaupan päivitykset (tuotekortit, sisältötekstit, uusien verkkokauppojen sisällöt)
- Uutiskirjeiden sisällöntuotanto sekä lähetys (sisältösuunnittelu, toteutus eli tekstit+kuvat, lähetys sekä seuranta).
- Asiakaskyselyt tai muiden kyselyiden toteutus sekä loppuraporttien laadinta (netti - tai paperiversio).
- Analyysit esim. kilpailijaseuranta (sosiaalinen media, verkkokaupat, verkkosivut)
- Esitysten laatiminen esim. yritysesittelyt, messupresentaatiot
- Messujen tai tapahtumien materiaalien koordinointi esim. mainostoimiston kanssa.
- Lisäksi neuvotellen perushallinnollisten töiden teosta
Palvelu on joustavaa, perehdyttäminen käy nopeasti ja on vaivatonta, joten yhteistyön aloitus on helppoa. Tekemisen vauhtiin päästään siis nopealla tahdilla.
Kaikesta tekemisestä pidetään kirjaa (tuntikirjanpito). Yhteistyön aloituksesta tehdään aina sopimus.
Kiinnostuitko tai haluaisitko jutella lisää aiheesta?
Kysy lisää ja lähdetään neuvottelemaan juuri sinun tarpeisiin sopivaa kokonaisuutta. Yhteyttä voit ottaa myös, jos tarve on tunnille tai parille!
Soita 050 513 8481 /Terhi
Voit laittaa myös sähköpostia terhi.jarvi@somehouseconsulting.fi tai info@somehouseconsulting.fi
Kaikkiin hintoihin lisätään ALV 24%. Hinnat voimassa vuoden 2019 loppuun. SomeHouse Consulting pidättää kaikki oikeudet hintojen muutoksiin