Hellekesä on jo näyttänyt hikisesti ja sen myötä on hyvä hetkeksi pysähtyä pohtimaan yrityksen somekanavia ja verkkosivuja, sekä niiden sisältöjä kesään sopiviksi. Helteestä, kesästä tai kesälomista huolimatta on myynnin rullattava ja kassakoneen kilistävä. Koronapandemia on tuonut omat haasteensa monelle yrittäjälle. Toivon, että vielä on toivoa...
SomeBlog
Vinkkejä sujuvaan somearkeen
Täältä löydät blogikirjoituksiani oman somearkesi pyörityksen avuksi. Yleensä kirjoitukset syntyvät oman ahaa-elämyksen tai ongelman ratkaisun myötä. Hyppää mukaan lukemaan!
Sosiaalisen median arvo yrityksen markkinoinnissa on valtavan suuri voimavara, joka jää valitettavan usein lapsipuolen asemaan. Jos jostain tingitään kiireen keskellä, se lienee juuri esim. Facebook ja/tai Instagram. Tähän vaikuttaa resurssit esim. yksinyrittäjänä toimiminen ja aikapula. Lisäksi tähän vaikuttanee myös se, että ulkoistaminen maksaa....
Asiakas on saanut mielestään erittäin huonoa palvelua yrityksesi taholta. Erittäin vihaisena hän tekee julkisen postauksen Facebook-sivuilleen, ja kirjoittaa "suureen ääreen" huonosta asiakaspalvelusta yrityksesi toimesta, joka on ollut hänen mielestään enemmän kuin törkeää. Aikaa ei ehdi paljon kulua, kun hänen purkauksen on nähnyt jo monta...
Tarvitseeko yritykseni somestrategiaa?
Olen useasti viime vuosien varrella törmännyt otsikon kysymykseen, etenkin pienempien yrittäjien keskuudessa - tarvitseeko yritykseni tosiaan strategian somea varten (esim. Facebook ja Instagram)?
Miten saada säihkettä somemarkkinointiin?
Somessa surffatessa iskee välillä pienoinen kateuden tunne, kun katsoo miten toiset yritykset puskevat ulos tasaisesti omaa markkinointiaan höystettynä vielä makeilla sponsoroiduilla postauksilla. Kateuden lisäksi iskee siinä samalla pienoinen paniikin tunne, kun ei kerta kaikkiaan keksi mitään järkevää postattavaa eikä uskallus riitä lähteä edes...
Hyvän somesisällön lähtökohdat
Hyvä ja relevantti somesisältö on kaiken A ja O tämän päivän sisältöähkyisessä maailmassa. Miten houkuttelet ja saat mahdollisen asiakkaan pysäyttämään selailun juuri sinun sisältösi parissa?