Tarina
"Yhden naisen unelma tehdä sosiaalista mediaa, digitaalista markkinointia, markkinointia ja viestintää suurella intohimolla"

SomeHouse Consulting perustettiin kesällä 2017 unelmasta omasta yrityksestä, sekä halusta auttaa pieniä ja keskisuuria yrittäjiä sosiaalisen median laajalla pelikentällä, alkaen Facebook-sivujen perustamisesta, yrityksen sosiaalisen median strategian tekemiseen, digitaalista markkinointia tai perinteistä markkinointia unohtamatta.
Yrityksen perustaja Terhi Järvi, on pitkän linjan tekijä sosiaalisen median ja digitaalisen markkinoinnin saralla yli 21 vuoden kokemuksella eri digitaalisten kanavien hallinnasta, sosiaalisen median kouluttajana, aina kanavastrategian luomisesta "kädet savessa" sisällöntuotannon tekemiseen. Verkkopalvelujen uudistukset niin CRM:n kuin käytettävyyden osalta kuuluvat myös osaamisalueisiini. Lisäksi Terhi on osaaja perinteiseen markkinoinnin sekä sisäinen ja ulkoinen viestinnän taitaja.
Kokemusta on kertynyt myös rutkasti työvuosien aikana eri toimialoilta. Olen tehnyt paljon digi- sekä someprojekteja ja sisällöntuotantoa mm. kaupan-, hotelli- ja ravintola sekä tavaratalo -toimialoille. Lisäksi olen kouluttanut em. alojen sisällöntuottajia sosiaaliseen mediaan, verkkosivuille jne. Lisäksi olen pitänyt koulutuksia pk-yrittäjille.
"Olen saanut seurata ja kokea työurani aikana miten digitaalisuus ja sosiaalinen media on tullut mukaan osaksi yritysten markkinointia ja viestintää. Sosiaalisen median tärkeys on nähty monessa yrityksessä jo siinä määrin isona asiana, että se on saanut oman strategian. Sosiaalinen media on siis osa kaikkea organisaation toimintaa, viestintää ja markkinointia."